Muayene - Check Up

Angora Veteriner Kliniği bünyesinde, kedi ve köpek başta olmak üzere, egzotik hayvanlar (muhabbet kuşu, papağan, iguana v.b.) ve kemirgenler (tavşan, hamster, gine pig v.b.) gibi hayvanların muayeneleri yapılmaktadır. Ayrıca kliniğimizde küçük dostlarınız için check-up hizmeti de verilmektedir. Angıra Veteriner Kliniği olarak küçük dostlarınıza düzenli olarak check-up yaptırmanızı öneririz.

Aşı Uygulamaları

Angora Veteriner Kliniği bünyesinde, evcil hayvanların her türlü ithal aşıları yapılmakta ve kullandığımız hasta kayıt programı sayesinde aşı tekrarlama zamanları hayvan sahiplerine telefon yada sms yoluyla bildirilmektedir.

Mikroçip Uygulaması

Angora Veteriner Kliniğimiz bünyesinde, gerçekleştirilen mikroçip uygulaması, aşı uygulaması gibi kısa bir süre içinde küçük dostunuzun deri altına özel enjektörü ile yerleştirilmektedir.

Veteriner Laboratuvar

Angora Veteriner Kliniğimiz bünyesinde doğru teşhise ulaşmak adına gerekli laboratuvar hizmetimizle hematolojik, biyokimyasal, serolojik, mikrobiyolojik ve patolojik muayeneler yapılmaktadır.

Bilgisayarlı Röntgen

Bilgisayarlı Röntgen (CR) ile tüm radyografik çekim ve ölçümler yapılmaktadır. Sindirim sistemi tıkanıklıklarında kontrast maddeli radyografi, kalça displazisinin erken teşhisi için penn hip yöntemiyle çekim kliniğimizde uygulanabilmektedir.

Veteriner Endoskopi

Balıktan kediye, köpekten ata, tavşandan yılana kadar küçük veya büyük tüm hayvanlarda endoskopik çözümleri sunmaktayız. Günümüzde dünyada tüm hayvanlara açık alanda veya ameliyathane ortamında endoskopik işlemler yapılabilmektedir.